Search This Blog

Welcome!


Salam n hello to all handsome readers!
Thanks for dropping by and feel free to leave a comment.

Cheers!

calendar

Thursday, July 2, 2009

ah...apa ada pada title.

Thursday, July 2, 2009
Kalau tgk blog ni macam malas suda saya post kan?
memang punnn.....

malas mo taip dlm BI skrg. NOT IN THE MOOD.

di saat ini la kan, byk lagi tag2 yg blum dibuat. sbab? Not in the mood.
kdg2 rasa mcm tag2 tu ibarat assignment yg berlambak...dan kawan2 facebook tu mcm lecturer, tidak2 henti2 memberikan kerja... haha
saya mmg sentiasa not in the mood akhir2 ini...
stress saja...rasanya itulah punca kondisi kulit muka yg semakin teruk. :P
saya sendiri juga tidak tahu kenapa saya berasa tertekan. Jadi jangan la buang masa tanya saya macam2.

minggu depan semester akan bermula. terus terang saya langsung tidak bersemangat untuk study. tapi saya harus teruskan juga untuk mendapatkan segulung ijazah.

nah, matikau.
buang tebiat suda.

0 handsome replies:

Post a Comment

Followers

 
She's A Handsome Woman © 2008. Design by Pocket