Search This Blog

Welcome!


Salam n hello to all handsome readers!
Thanks for dropping by and feel free to leave a comment.

Cheers!

calendar

Thursday, May 21, 2009

Ujian BM : tagged by Aida

Thursday, May 21, 2009
I think I'm supposes to answer this in full malay. haha
here goes...

1. Bekas kekasih saya adalah :
orang2 yg baik.... (cehh!! hehe)

2. Saya sedang mendengar :
bunyi yang dikeluarkan oleh televisyen.

3. Mungkin saya patut:
mandi sekarang. (eiw?)

4. Saya suka :
menaip perkara yang tidak penting.

5.Sahabat-sahabat baik saya:
tidak berada di sini. :(

6.Saya tak paham :
kenapa saya malas.

7.Saya kehilangan :
keupayaan untuk berfikir dengan waras ketika ini.

8.Ramai yang berkata :
kami nampak manis bersama. Terima Kasih saya ucapkan. haha

9.Makna nama saya :
hmm..
Maksud Nor ialah 'cahaya', saya tidak tahu apakah maksud 'Hamisah', dan kalau tidak silap, maksud 'Raihan' ialah bunga mawar yang harum.

10.Cinta itu adalah :
suatu perkataan yang mempunyai banyak maksud. hehe

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
makan malam?

12.Saya akan cuba :
menjawab soalan-soalan ini.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
jangka masa yang lama.

14.Telefon bimbit saya :
ada di atas meja.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan baring untuk jangka masa yang lama sebelum bangun dari katil.

16.Saya paling meluat apabila :
orang bermusuhan. bikin panas

17.Pesta/Parti adalah :
sesuatu yang saya jarang hadiri

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Obi. haha

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
18-19 tahun. :)

20.Hari ini :
mood saya kurang baik.

21.Malam ini saya akan :
menonton Gossip Girl lagi.

22.Esok pula saya akan :
menonton Gossip Girl lagi. hahaha

23.Saya betul-betul inginkan :
restu ibubapa saya. (wow!) hahahaha

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya terpandang bekas-bekas jerawat yang jelas kelihatan. huhuhu

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ialah tempat yang menyeronokkan dan juga menyesakkan bagi saya.

26.Makanan Barat atau Jepun :
kedua-duanya boleh memuaskan selera saya sekiranya halal.

27.Bilik yang terang atau gelap :
...mana2 ja la...

28.Makanan segera adalah :
amat sedap tetapi tidak baik untuk kesihatan.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"Tutup pintu?" kata saya yang mempersoal arahan ibu saya. haha

30.Siapa yang anda nak Tag?
saya juga tidak tahu....

0 handsome replies:

Post a Comment

Followers

 
She's A Handsome Woman © 2008. Design by Pocket